Gadżety reklamowe to skuteczna i stosunkowo tania metoda promocji firmy działających w branży medycznej. Na co zwrócić uwagę przy ich wyborze?
Promocja firm działających w branży medycznej nie należy do najłatwiejszych. Po części wynika to ze specyficznych przepisów regulujących ten sektor i wynikających z nich ograniczeń. Kolejny powód to spora konkurencja na rynku usług medycznych, produktów farmaceutycznych i pokrewnych. By dotrzeć do klientów i pacjentów, firmy muszą sięgnąć po mniej konwencjonalne techniki marketingowe – na przykład reklamę bezpośrednią.
Nieodzownym elementem takich kampanii są gadżety przeznaczone do wręczania klientom i kontrahentom. Wykorzystując je w swoich działaniach, firma może zbudować bliskie relacje ze swoimi partnerami. Są one też istotną częścią kreowania wizerunku marki będącej blisko pacjentów i personelu medycznego oraz słuchającej ich potrzeb. Skuteczność akcji będzie tym wyższa, im bardziej gadżety korespondować będą ze specyfiką branży. Jak osiągnąć ten efekt?
Gadżety promocyjne dla medyków. Jaki powinien być idealny upominek? Na przedstawicielach zawodów medycznych spoczywa ogromna odpowiedzialność. W ich gabinetach nie ma miejsca na zbędne, zajmujące przestrzeń i rozpraszające uwagę przedmioty. Reklamowe gadżety dla medyków powinny więc być przede wszystkim funkcjonalne. Muszą pomagać właścicielom w wykonywaniu codziennych obowiązków, a przy tym cechować się niezawodnością i wygodą obsługi.
Jeśli chodzi o potencjał reklamowy, ten okaże tym większy, im oryginalniejszy będzie ich design. Na szczęście znalezienie wyróżniających się gadżetów nie powinno być trudne. W sklepie Regalo.pl można znaleźć upominki, których wzornictwo łączy w sobie pełną funkcjonalność z zapadającym w pamięć wyglądem. Spore znaczenie ma ponadto możliwość naniesienia logo marki lub innych nadruków promocyjnych, dzięki którym prezent będzie stale budził skojarzenia z naszą firmą.
Gadżety reklamowe dla medyków. Co podarować klientom z branży medycznej? Wybór gadżetów dla medyków jest naprawdę szeroki. W zależności grupy docelowej, specyfiki działalności marki oraz charakteru kampanii, można zdecydować się między innymi na:
- przybory piśmiennicze – długopisy, ołówki czy zakreślacze w kształtach nawiązujących do medycznych profesji (na Regalo.pl dostępne są długopisy przypominające strzykawki);
- notesy, etui na recepty – zwłaszcza solidnie wykonane z mocnej skóry, z wytłoczonym logo firmy;
- elektronika – coraz większa część dokumentacji medycznej sporządzana jest w formie elektronicznej. Myszki, pendrive’y czy powerbanki na pewno więc przydadzą się lekarzowi, farmaceucie czy fizjoterapeucie;
- kubki – trwające nawet kilkanaście godzin dyżury właściwie nie mogą obyć się bez kawy. Kubki z firmowymi nadrukami to gadżet, który ucieszy każdego lekarza lub pielęgniarkę.